Dagens frukost, müsli + pumpakärnor, leverpastejmacka och juice.
 
Hej Fredag! En härlig sådan dessutom, det vart lite hetsigt imorse med telefonsamtal hit och dit då jag gick in på apoteket i vanlig ordning igår och skulle hämta ut mitt levaxin ( Som jag tog sista tabletten av igår) Och kassörskan tittade på mig lugnt och sa, du har inget mer utskrivet. NÄHE? Ska jag dö då eller.. Meningen att jag ska äta de resten av mitt liv, då kan de ju inte bara sluta skriva ut recept sådär. Men nu är det löst, phju.
 
Idag har jag träningsvärk, men lagom. Var på MRL igår och gud vad jag fasade för det innan men det var riktigt kul. Jag behöver klara av ett gympass och en timmes PW innan min veckans mål är nått, det känns sådär med tid.. Jobbar ju med!
 
Ha en fin Fredag och helg!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback