Idag har jag vårkänslor! Var på möte tidigt imorse, väldigt intressant och alltid lika kul att lyssna på människor som gör det som de brinner för.  Sedan strosade jag runt på stan en stund och bara var, kollade på allt vårfint i härliga färger såklart.
 
Det är mycket kul som händer nu, snart åker vi till fjällen , på Lördag är vi bjudna på fest, på Söndag ska jag äta middag på stan med preggot, Måndag blir det ett par timmar på SPA med Hanna och till nästa vecka startar vi förhoppningsvis med försök nummer tre.
 
Influensan har satt sina spår, jag låg ju avdäckad i nästan två veckor och har glömt bort allt vad mens heter.
Nu är den putsväck, och oroa er inte test är gjort. Negativt. Så nu "väntar" vi (eller inte) på att den ska komma så att vi får sätta igång med sprutorna! : )
 
/ är ganska glad idag.
 
 
 
 
Kommentarer
Petra

;)

Lotta

Glöm inte din dagliga dos av treo :) Älskar dig!

Svar: : ) Tack för påminnelsen hunnybun! Älskar dig! Sööööndag it is : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback