En "nu ska jag bli frisk"- frukost! Mangosmoothie! : )
 
 
Godaste Müslin jag har ätit
 
 
 
 
 
 
 
Det finns något som vi tjejer är ganska bra på, och det är att "tjäna"/"spara" pengar på att handla, t ex de där skorna som man egentligen inte behöver , bara för att de är på rea så tror man att man har sparat eller tjänat pengar på de. Samma sak gäller ordet "förtjänar" jag belönar alltid mig själv när jag är i affären, medvetet och omedvetet. Jag "förtjänar" lite chips nu efter jag har varit sjuk, 2 påsar för 24:-.. Som hittat. 4 semlor för 40:- .. De borde man helt klart kunna unna sig nu när man ätit en bra frukost och ska tvätta hela dagen.
 
I'll put myself out there, känner jag nu. Men så låter min lilla djävul i huvudet, dagligen. Och sen ska vi inte prata om pressen jag sätter på mig själv varje dag, för varje liiiten sak. Ingen sätter press på mig, bara jag. Och jag sliter mitt hår snart. Nog för att jag umgåtts med mig själv varje dag nu när jag har varit sjuk och har tröttnat ganska hårt på rösten i mitt huvud. Jag behöver komma ut!
 
.. Är de någon som känner igen sig? Jag har nu satt upp ett mål för min träning, kost och det är inget på elitnivå .
Men jag ska försöka dela med mig här, för gör jag det.. Då finns det ingen återvändo! 
 
För att komma till början av inlägget så vill jag påpeka att jag inte köpte de dära chipsen eller semlorna. Jag handlade endast nyttigt OCH nödvändigt. En timmes PW är också avklarad! JUPP! : )
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback