Här sitter jag i soffan och skelar, helt slut. Har varit på St Jörgens Spa idag och tiden bara rann iväg, det slutade med 7 timmar av varma källor, scrub , bastu och utomhusbad. En helt fantastisk dag och så välbehövligt. Känner mig som en trött lyxhustru : )

Idag börjar vi med sprutorna, och det var en perfekt dag att lyxa till det med spa på. Och jag tänker göra allt för o slippa tänka så mycket. Som jag nämnt tidigare så är det mycket kul som händer nu! Jag väntar på att min brorsdotter ska titta ut och längtar varje dag efter att få lära känna den lilla : ) Det blir en kort arbetsvecka och på Torsdag drar vi iväg på en skidhelg! : ) Och på Måndag ultraljud.

Får man lägga sig nu?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback