Hej! Hoppas att ni haft en fin helg : ) Jag är riktigt nöjd över förra veckans träning, jag satte ett lågt mål för mig själv så att jag inte skulle bli besviken o ge upp för att jag inte klarade av det.
 
Maten gick rätt bra, bättre än väntat. Men i Fredags föll jag dit egentligen och åt väl i stort sett allt jag hade varit sugen på under veckan.
 
Jag är inte ute efter att rasa i vikt, jag är ute efter en hälsosam kropp, sunda vanor och bättre hälsa. Jag äger inte ens våg så jag tänker inte mäta mig på det sättet, det jag ser i spegeln och hur jag känner mig, det är det viktigaste för mig.
 
Förra veckans träning bestod av :
 
En timmes PW
MRL
Ett gympass
Ett träningspass hemma med gummiband
 
Nu är det en ny vecka här och ny möjligheter till förbättring : )
 
Ha en fin start på veckan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback