Lille tungan är ute på nästan alla bilder : )
 

Så himla roligt att jag utvecklat mitt intresse på senaste gällande fotograferingen, ja tycker ju verkligen att det är skitkul! Och har nog blivit en liten hobby. Och så himla roligt att jag faktiskt har tagit mig tiden till det, tiden till att utvecklas och lära mig, awesome. Vi köpte en extern blixt förra veckan som jag är så nöjd med, i vanliga fall avskyr jag tillsatt ljus och vill använda mig av de naturliga. Men jag har ändrat mig totalt, ljuset från en externblixt går ju inte ens att jämföra med ljuset från den inbyggda. 
 
Dessa bilder är tagna med den externa blixten, naturligt ljus från ett fönster (dock under en ganska så mörk dag) Ganska nöjd ändå!
 
 
 
Kommentarer
Nina

Om du vill ha någon att öva på får du jättegärna komma och fota mina trollungar 😉 ta an den stora utmaningen att få båda två på bild utan att de sitter och stortjuter 😭

Svar: Hehe, värre än tvillingar på 8 månader som tuggar på varandra? : )
Jättegärna, hade varit jättekul! När kan ni? ♥
lindsey.blogg.se

Nina

Vi kan säkert nästan när som helst. Jag är ju hemma hela tiden. Du är hjärtligt välkommen när som, det hade varit jättekul


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback