Julklapp från Vlatko ♥
 

Hallå (från soffan) ! Oh my, idag är jag inte pigg. Vi hade nattgäster och det var en liten tjej som var lite otröstlig inatt och när vi väl kom till ro och skulle sova så fick jag inte plats, sov som en ostbågde vid fotändan. Katten hade för fasiken mer space än mig! 
 
OM vi åt korv och köttbullar till frukost imorse, yes. Det är nog inte nyttigt för mig att vara ledig såhär, en köttbulleätande soffpotatis är vad det har blivit av mig idag. 
 
Jag har avbokat alla planer, jag orkar helt enkelt inte göra något alls + att imorgon är det en viktig dag på jobbet, börjar tidigt och lär bli en lååång dag med mellandagsrean. 
 
Vad gör ni? Blir det utgång? : )
 
God fortsättning ♥ 
 
Kommentarer
Hemma Hos Felicia
http://feliciahblogg.webblogg.se/

ååh så fin! Doftar den gott? :)

Svar: Den doftar jättegott! : )
lindsey.blogg.se

Annika
http://blogofphoto.webblogg.se

Vilken fin julklapp :)

Svar: Eller hur! :)
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback