Godmorgon! Hur mår ni? Sista arbetsdagen idag, sen väntar 3 lediga dagar! Perfekt såhär i juletid. 

Imorgon ska vi iväg på uppesittarkväll hos Vlatkos bror, ska bli så mysigt! 

Jag har tänkt på det här med 2013 och vart det här året har tagit oss. Det har varit ett svårt år då mycket har hänt för mina nära och kära och vi har genomlidit ett par svåra dagar, skilsmässor , bortgång , sjukdomar. 

Men samtidigt har det varit ett av de bästa åren någonsin, vi fick en fantastisk resa, massor med hjälp, reunion med Vlatkos släkt i Makedonien . Nya vänner, 3 st nya familjemedlemmar på bebisfronten. 

Jag har unnat mig själv livskvalité och har för första gången i mitt liv ägnat mer tid åt mig själv än åt någon annan. Jag tycker nog vi har lyckats rätt bra med 2013. 

Jag har redan stora planer för 2014 och blir det ens yttepytte så bra som 2013 så är jag nöjd. 

Vad är ni nöjda med, med året som gått? 



Kommentarer
Helenis penis

Fan va fin du är hela tiden då!

Svar: Du är! Krya på dig ❤️
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback