Utsikt över Skopje
 
 
Hejsan! Måndagen är här och jag är så trött, så trött. Man borde vara utvilad efter en ledig helg, men icke. Ikväll är det jag som kilar ner och köper vitaminer och några kilon med apelsiner. Idag hade jag på fullaste allvar kunnat sova mig genom heeeeeeeeeela dagen. Är det där ompratade hösten som är påväg tro?
 
På tal om höst så har jag bestämt mig för att "gilla" hösten i år, eller iallafall acceptera. Gilla är ett starkt ord.
Jag "ogillar" att shoppa på hösten och vintern men jag har varken jacka eller varma koftor så det ska fixas. Och när det nödvändigaste är inköpt så tänker jag fokusera på hemmet, ett rum i taget ska fixelifixas.
 
 
That's a plan!
 
Nu ska jag surpla i mig mitt kaffe och försöka vakna till liv innan jag beger mig till jobbet.
 
Tips på vitaminkickar eller annat mottages GÄRNA!
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback