IVF

Well Hello! Nu är vi hemma igen och semestern är slut. Jag antar att jag inte är ensam om arbetsångesten som infunnit sig!

Jag tyckte att det var riktigt jobbigt att åka hem från Makedonien, hade kunnat stanna lääääänge. Men bilresan hem gick kanon och jag hoppas verkligen att vi kan åka snart igen!

Idag har jag ringt runt till olika kliniker angående hysteroskopi operationen som jag behöver göra, bollen är i rullning och har har faktiskt blivit bra bemött, nu får vi bara se om det räcker hela vägen fram till en operation!


Ha en fin dag mina bönor och TUSEN tack för alla stöttande sms, samtal, pbesök och alla som hejar på oss! Ni är guld värda för oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback