Morsning! Ganska dåligt tålamod idag, efter ett par hektiska dagar då jag typ sovit tre timmar per natt och stigit upp vid 04 så hade jag planer på ej rejäääl sovmorgon idag, men icke. Och kaffet var slut, så det var bara att ta på sig träningskläderna och få lite motivation för dagen , tänkte passa på att ta en promenix till gymmet medans det var uppehåll. Gissa om det vräkte ner samma sekund som jag klev utanför dörren?
 
Och efter ett tio samtal till olika kvinnokliniker och mottagningar ger jag nu upp, vad är det här med skeva telefontider till alla mottagningar? Nya tag nästa vecka.
 
En sak som är kul är att jag har kommit igång med träningen (?) Kanske till och med på riktigt!
Och den här veckan har jag fått Sara att gymma med mig och hon har agerat PT, en grym sådan dessutom. Har fortfarande träningsvärk sedan i Tisdags! 
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin dag! : )
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback