Jag och min fina brorsdotter Johanna!
 
Hej! Kom just hem, har varit ute på en timmes promenad och Michaela och Daschas podd i lurarna. Veckans podd handlade om ålderskillnad, vilket jag tycker är ett ganska roligt ämne med tanke på att det faktiskt är 11 år mellan mig och Vlatko. Men det ämnet tar vi en annan gång. Jag insåg nyss vad en timmes promenad gör för mig och det är enormt mycket, jag får tid att reflektera, njuta och andas in frisk luft på samma gång. Jag blir alltid så filosofisk efteråt. Det är nyttigt! 
 
 
 
Mina lediga dagar är så dyrbara för mig och min tanke idag var att sitta och ringa runt till olika IVF kliniker, men fick ett brev från Sahlgrenska igår och vi ska ha ett "Avslutningssamtal" nästa vecka så jag avvaktar med det och ser vad de har att säga.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback