Hej! Har ni haft en fin helg, so far? Jag känner inte riktigt igen mig själv och beter mig som ett asshole. Från att ha haft ont i magen konstant så har jag nu blivit ett monster/lipsill. Progesteronet som spökar misstänker jag.. Mycket hormoner, eller så är det bara en ursäkt för att få vara urjävlig och bitter ibland. Vlatko har turen och jobbar extra idag och misstänker att han hade lust att åka lite tidigare till jobbet idag när ögonen höll på sprängas när jag hörde Maria Montazamis dotter prata Svenska på nyhetsmorgon, hehe. 
 
Där har ni mig. Så idag gör jag INGENTING.. förutom att tycka synd om mig själv i vanlig ordning. Och redigerar bilder såklart, det är kul! 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
ems

Det är ett bra tecken gumman ;)om jag vågar säga så, jag var likadan!

Svar: Haha! Jo men de får i mig progesteron varje dag, och de ger ju "tyvärr" graviditetskänslor/beteende. Fika på vincafét någon kväll i veckan?
lindsey.blogg.se

Ems

Ja det tycker jag att vi ska göra! vi får höras om en bra tid som passar :)

Svar: Absolut! : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback