Hej! Efter att ha haft en grym dag på jobbet där man inte har kunnat vara ett pmsmonster, vilket har varit jätteskönt och har fått lägga tankarna på annat, så blev det en liten tripp mot Lindex och lite span på Missoni kollektionen. Det var inte alls så mycket som jag trodde men det fick bli en present, ett par byxor till Leah. Tyvärr för små men hon tyckte de var så fina som "shorts" att hon skulle sova med dem på inatt. Och linnena längst ner till höger är lite basics från H&M.
 
Jag förbereder en midnattsmiddag för två här och tycker klockan går ganska sakta nu sista timmarna innan min man kommer hem. Så är det hörni, när man jobbar tokigt. Då får man ta vara på de sista timmarna på dygnet.. ! Vad det blir för käk kanske jag redovisar för er imorgon, vill ju inte att V ska snoka in här och avslöja hela överaskningen ikväll.
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback