Där var första sticket avklarat! Blev lite strul med leveransen av sprutorna och mitt högkostnadsskydd hade gått ut. Så nu är man ruinerad fram till jul. Vi har firat med pizza och muffins. Vlatko fick sticka mig i vanlig ordning, bara att jag hade glömt fylla på med vätska i pennan så det blev fyra stick innan vi insåg detta! HAHA!
 
Om 20 dagar är det ett år sedan jag opererade mig. Känns som igår och som jag har sagt innan så var det de bästa jag någonsin gjort och jag har aldrig mått bättre. Men nu när kroppen återgått till det "normala" så trodde vi inte det skulle behöva ta ett år till utan resultat. Vi visste att det var nästintill omöjligt på egenhand med giftstruman i kroppen. Så där gick ca 4 år till spillo. Så teoretiskt är det bara detta året som har räknats. 
 
Men nu kör vi. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback