Äntligen landat! Det har varit mycket fläng fram och tillbaka denna veckan. Idag försökte jag hålla tillbaka hoppet och lyckan och försöka sansa mig. Det är trots allt 15 dagar kvar tills vi vet något alls. Men ett ägg är insatt och ett till frysen. Glada besked med andra ord. Och idag fick vi följa ägget med delade celler fram till sin plats, en vit liten prick som sattes fast. Och det var ett ögonblick jag sent kommer att glömma. Vad som än händer. Vi fick aldrig se något sådant förra gången och det var helt magiskt att få göra denna gång. Väldigt häftigt! Genom ultraljudet såklart.
 
För att se det från en positiv sida så är det inte många som får följa sin befruktelse sådär, eller få som ens vet om när det händer.
 
 
 
 
 
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Åh va spännande, och grattis till befruktningen!!
I 15 dagar framåt håller jag krampaktigt mina tummar.. Turen måste vara på din sida nu, det är du värd..
Stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback