Jag tog hela smällen, psykiskt i Söndags och igår dök mensen upp. Ingen lycka denna gången heller tyvärr.
Men jag försöker se det positiva i det hela, vi har ett ägg i frysen. Som vi hoppas klarar upptiningen och så är vi glada över att ägget ens delat sig och att vi matchar ihop : )
 
Det måste ju funka någon gång, det måste det. Och efter alla dessa år så klarar vi vad som helst. 
Att ha en själsfrände och veta vem man vill tillbringa resten av livet med övervinner allt för mig just nu.
 
Tack återigen för alla tummar.
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

❤ Åh nej, det va såååå tråkigt att höra gumman.. Usch va världen är orättvis ibland!!
Finns ju inte så mycket man kan säga för att du ska känna dig bättre men jag fortsätter att hålla tummarna för dej och hoppas verkligen att det är er tur nästa gång!!

Stor kram till den

Jessica

Livet är fruktansvärt orättvist! Ni va verkligen värda att lyckas denna gången. Hoppas du mår ok, även om jag vet att allt antagligen känns skit just nu. Men ni kommer klara er igenom detta me. Som du själv skrev så har ni gått igenom så mycket tillsammans, och detta kommer bara göra er ännu starkare. Och ni har ju ett kvar i frysen, plus ett försök till, så ge inte upp nu!! En dag är det er tur! Massa kärlek till er. <3
Jessica

Ems

Åh gumman, va jobbigt! det kommer att funka snart! <3!! Finns här om du behöver prata men jag kan förstå om det är jobbigt! massa kramar gumman <3

Nina

Tappa nu inte modet! Men lägg inte all energi på att tänka barn heller. Ni får hitta andra projekt att lägga tankarna på under tiden ni försöker. Typ ett bröllop kanske ;-) eller bygg ett hus! Kram kram

Svar: : ) Tack Nina för all pepp! Konstigt nog så är det inte så mycket energi och tankar som läggs på det just nu. Men här verkar det nog så för att de är mina innersta tankar som kommer fram. Bröllop pratar vi ju om : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback