Denna "present" kom idag, inte längre någon present då jag alltid avslöjar överaskningar jag själv är exhalterad över . Denna Bola Africa butterfly från Sara Sommerfelds kollekion är ju helt fantastiskt vacker. Och en större del av vinster går till utveckling av mödravård i Afrika. Till en vän.. Ni hittar den här <--Länk 
 

Den här dagen går till historien för mig, och kommer jag att minnas den föralltid. Jag vill bara skrika ut min glädje och jag trodde det var omöjligt att vara såhär lycklig för någon annans skull. 
 

Nu vill jag ha flera sådana här besked. Och jag hoppas att de kommer i dagarna. Som sagt, jag är inte ensam i detta och vi är ett par dagar emellan våra testdagar. Håller mina tummar för er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Ems

Åh vad är det som har hänt??

Svar: Time will tell : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback