Blir galen, nu är den här.. en hypokondrikers värsta årstid. Man hör hur folk bara hostar rakt ut på bussen och ser döden framför sig.

Efter förra årets vinterkräksjuka så lider jag av någon slags fobi. Jag trodde att jag hade klarat mig och jag och min vän (utan körkort,måste jag poängtera) begav oss på en tillställning ca 20 mil bort. Väl hemma hos min väns vän bryter det ut och efter att spytt i ett par timmar och nästintill dött av skamm, så var det bara att ratta hem ( fortfarande den enda med körkort..) Men med en fantastisk vän vid min sida och ett antal stopp och tårar gick det tillslut. Men gud vad ynklig jag var när jag blev nerbäddad i soffan. Men detta vill jag säga.. kör ALDRIG bil om du har på känn att du kan bli magsjuk. Och att nu ska jag skura mitt hem med en sars mask, hörde ryktas om att vi har haft magsjukebaciller på besök!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback