Idag har jag stött på en helt främmande känsla och lyckofeeling, en erfarenhet rikare i livet och är oehört tacksam för att jag fick vara delaktig. Efter alla tusen gynbesök, efter alla miljoner ultraljud så är jag van vid sjukhusbesök  och skulle vilja bli barnmorska, doula eller liknande. Men detta var en helt annorlunda feeling.. Att få se två akrobater rulla runt och två hjärtan som slår i min väns kropp är något jag aldrig kommer att glömma. De är så älskade.. redan. Bilderna lär sitta fast på min näthinna långt framöver.
 
 
Tack min vän, för att du ger mig hopp till att det är vår tur någon dag och för att jag fick vara med vid erat speciella tillfälle.
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback