Ni är ganska usla på att kommentera här! Nu har jag en fråga, våran katt är inte längre någon kattunge men är skogstokig ändå. Han har sprungit maraton här medans jag julpyntat och vi har jagat varandra efter han vält ner allt som kommit i hans väg och spelat fotboll med julgranskulorna. Hur gör jag? Kedjar fast julgranen i väggen? Limmar fast kulorna i grenarna? Sätter upp stängsel kring stjärnorna i fönstrerna så att han får en stöt varje gång han gungar i dem. GE mig tips! Han föööörstöööör.
 
 
 
 
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Hihihi... Ingen aning om va du ska göra! Men jag fnissar lite ändå, det får du bjuda på;)
Stor kram

Camilla

Du får spruta lite vatten på honom när du ser att han är där han inte får :-)

Svar: Han älskar ju vatten : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback