Idag är det jag som uppvaktar min man med 10 röda rosor. Igår var jag en hemsk människa/flickvänn, jag råkade överdosera mitt levaxin och humörsvängningarna var hemska och jag trodde jag skulle slå ihjäl någon. Jag hade galen hjärtklappning och skakade. I natt vaknade jag och bara grät, så imorse jag kände jag mig lite "bakis" när jag klev upp. 
 
Jag tror att jag är "normal" idag men känner inte riktigt för att ta dagens intag av levaxin. Någon legitimerad läkare här kanske..? Måste jag det verkligen ta det. Bäst att blockera google innan jag ställer en diagnos på mig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym

Tjing!! Olegitimerad läkare här :-)Hur mycket överdoserade du då? Du får inte skippa att ta din normala dos....däremot tycker jag att du ska ringa din läkare och kolla. Kan ju vara så att du behöver justera din dos.
Kram (från din personliga olegitimerade dr;-))


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback