.. Ledig helg närmar sig och jag blir bara sämre och sämre. Har mycket inplanerat i helgen så bäst för mig att jag vaknar upp frisk imorgon. Egentligen hade jag bara velat åka bort i helgen, är sjukt sugen på miljöombyte och skulle byta bort mycket för en weekend i Paris eller Barcelona. Kolla på fina byggnader, strosa runt bland butiker och äta god mat. Eller tälta på Ullaredscamping, det går också bra. Jag är inte speciellt kräsen och nöjer mig vid små roliga förändringar som rör sig utanför vardagens måsten och rutiner.

 

Och förutom förkylning, allergi .. Längtan efter något så går det rätt bra nu. Kanske panodil svamlar nu, men kom på hur man kan avgöra hur sjuk jag är ganska lätt, när jag dagdrömmer om att träna, löpa och styrketräna. Då feberyrar man väl?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback