Det går bra nu! Nu är det officiellt , idag har jag signat papper på mitt nya jobb och nästans kräkts av nervösitet inför en helt ny start, ett nytt liv faktiskt. Så känns det när man har varit på samma jobb i 7 år och ibland tror att man inte kan något annat. Detta kommer bli grymt, det vet jag. SÅ jäkla kul att äntligen få berätta det för alla. Många av er vet ju redan. Men nu är det 100.


Har firat med lite presenter till mig själv, tårta och en tacokväll! Alltid efterrätt först..
Grattis till mig!
Kommentarer
Emelie

Men åååå!! Stort grattis till nya jobbet gumman..

Men hallå, du glömde skriva va de e för jobb?;)

Underbart.. Kram!!

Jessica
http://jessicavjohnsen.blogg.se/

Grattis!! Tror de kommer bli jättebra :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback