Medans Vlatko smet in på Jula för en andra gång så smet jag iväg och shoppade. OM vi hade haft ett litet barnrum så hade jag köpt fler sådana här, kanske i rosa. Haft på fönsterbrädan med konstblommor i eller på bordet på en vit härlig matsalsmöbel i ministorlek. I ett barnrum alltså. Men hos oss åker de upp på uteplatsväggen med lite olika kryddväxter i.


Vlatko fick slita tag i mig fler än en gång idag när vi var ute och shoppade solstolar. Alla dessa glada färger gör mig galen och fick typ ett psykbryt vid "billiga mattor" avdelningen.. Som ett litet barn i en fööör stor godisaffär.

Men detta är väl konsekvenserna av en feberyrande tjej som hängt i soffan i alldeles för många timmar.

Men nu har jag Vlatko att tacka, vart skulle jag gjort av alla dessa billiga fina mattor?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback