.. Grönt är skönt sägs det, och en av vårens starka färger tillsammans med pastellrosa. Efter många om och men bestämde jag mig för att tävla ut denna klänning här på bloggen . Jag kommer inte att använda den, och förhoppningsvis kommer någon utav er göra det ! Klänningen är en Jeane blush i storlek medium . Ej använd .





Det du behöver göra är att skriva ett härligt sommar/vår minne i kommentarsfältet. Kort som långt..
Glöm inte att lämna din mailadress för att du kommer bli kontaktad via mail om du har vunnit.
Tävlingen pågår fram till Fredag 16 / 3 Kl : 21:00

TÄVLA!TÄVLA!TÄVLA!TÄVLA!TÄVLA!TÄVLA!




Kommentarer
Linnéa Khalil
http://linneakhalil.se

WOW, va fin.



Jag har ett väldigt fint sommarminne ifrån förra sommaren. Det hade hänt en del tråkigheter på hemmaplan så jag bestämde mig för att packa en väska och åka till Stockholm. Sov hos en kompis, på hennes 20m2. En dag hade jag bestämt fika med en gammal bekant. En såndär människa jag egentligen inte känner så väl men som det ändå på något sätt känns som man känner väldigt väl...

Solen sken och det var riktigt varmt.

Vi hittade en plats i skuggan där vi drack varsin kaffe.

Satt och pratade om allt och inget en stund och det var dags för mig att bege mig.

Han hade sin lätta motorcykel med sig och erbjöd mig sjuss hem. Hoppade upp där bak och åkte genom fantastiska Stockholm, i värmen, bland människorna, på gatorna.

En dag jag aldrig kommer glömma. Helt underbar!



:)



Ha det fint!

L

Johanna K
http://nattpoesi.blogg.se/

Åhherrejösses vad fin klänningen var. Är stormförtjust i allt grönt för tillfället.



Mitt mysigaste vårminne är faktiskt från förra påsken. Det var då jag fick träffa min pojkväns släkt för första gången.



Vi skulle fira ute vid deras stuga alldeles vid vattnet. Jag bakade en kladdkaka med kolatäcke bara för att jag kände att jag ville vara delaktig. Det var 15 grader varmt och strålande sol.



När vi kom dit är det första som händer att jag får världens kram av både hans mormor och farmor. När vi ätit en massa gott och kladdkakeformen är tom får jag ett påskägg. Det var bara jag som fick ett påskägg, gulligt va. De sa att det var för att jag var speciell. Jag var ju deras "nya barnbarn".



Sedan dess är det obligatorisk fika med alla "barnbarn" när jag är där.



Ja, det där är mitt finaste minne från våren.



Ha det bra :)

Johanna S

grymt snygg klänning!

Mitt bästa sommarminne är från sommaren för två år sedan. Jag, min pojkvän och 3 kompisar skulle sova hemma hos mig. Sent på kvällen bestämde vi oss för att ta en promenad ner till havet. Väl vid havet sa killarna i gänget att det hade varit kul att bada. Och så helt plötsligt var de i havet... De skrek på mig och Hanna att vi också skulle hoppa i. Aldrig att vi skulle göra det sa vi. Men så satt vi där.. Vi kollade på varandra och vips så var även vi i vattnet!

När vi skulle upp igen såg vi knappt stigen när vi gick halvnakna, barfota genom skogen. Hemma igen kröp vi ner nära varandra under täcken och filtar och somnade in till en film.

En helt perfekt sommarnatt!

kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback