Grejar - öl, ett måste .

Tvbänken vi fick av Hanna, tack! Passar perfekt .

Coola kläder till en 10 åring !

Hej! Här var det tomt. Och jag antar att det inte bara är jag som har varit på annat håll. Första landning vid datorn på hela helgen, hektiska helgen. För att nämna, äntligen fått hem soffan och pillat lite i vardagsrummet. Firat svärmor igen och självklart tog vi cykeln så vi fick i oss lite öl.. Varit på loppis, tvättat bilen.. besiktat bilen, fikat, solat , fikat igen, kalasat .. Sprungit i fontin .

Ja, nu typ kräks jag så trött jag är.. inte ens ett test har jag hunnit med. Och skippar nog det med, det visar sig.
Godnatt!
Kommentarer
Ems
http://emsies.blogg.se/

men åh det är ju en sån bänk jag ska köpa hihi! tokigt!! hoppas du mår prima ballerina ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback