Lusten för att blogga och fota är tillbaka så nu kommer det inlägg i raketfart som ni kanske märker! Jag har tagit tag i det där samtalet jag inte var alls så sugen på att ringa, men orken kom tillbaka och vi har fått tid för äggplock vecka 36. En sak som är lite lustig är att ca en vecka innan mens varje månad, eller kanske varannan månad så drömmer jag om att vi är med barn, men alltid på olika eller sjuka sätt. Igår drömde jag att vi kunde tyda ett plus på en körsbärstomatskvist som var format som ett plus, gissa om jag var förvirrad när jag vaknade? Är det någon av er som "försöker" som har det likadant?

Vi har hela sommarn på oss att njuta , utan sprutor och elände. Man får se det positiva i allt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback