TADA! Här är jag, lever! Men blir knäpp på mig själv, har verkligen inte haft tid att sitta framför en dator. Trots att vädret har svikit så har det varit fläng hit och dit hela tiden. Vi har campat, tagit vara på de få solstrålar, varit ute på äventyr och utflykter. Men NU har jag tid att sitta här? Absolut inte. Väääldigt tidigt imorgon går planet till värmen och om ett par timmar behöver vi åka härifrån. Så istället för att sitta här så kanske man ska ta hand om.. Ja.. resväskan kanske? Äh. Jag saknar er och ser att ni hänger här inne ganska flitigt ändå. Jag kikar in genom mobilen ibland och väntar på att fröken Emelie ska ploppa ut en liten bebis. : ) Snart snart!
 
 
 
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Ja, här inne har det varit tyst!! :(

haha.. ploppa bebis väntar jag också på, kanske imon?? ;) samma visa varje kväll, inatt händer det ;)
Hoppas ni får en härlig resa, det är ni värda.. Njut!! Kram

Svar: MEN nu är hon här : ) Fina Livia! Skönt att allt gick bra och att ni är hemma igen. Se till att mysa nu! Puss
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback