Från Emelies babyshower som vi hade i Lördags! : )
 

Livet är allt fantastiskt! Efter att ha ryckt upp mig i tisdags och avverkat min jobbdag så vågade jag äntligen kolla på min mobil, utan att bryta ihop totalt. Trodde jag.. Jag hade fått det finaste sms:et någonsin. Samma natt som vårat försök misslyckades, föddes det en liten prinsessa. Jag bröt ihop av lycka.
 
En prinsessa som vi försökte gissa längden på , längtade efter och klappade på i Lördags. 
 
Livet är allt fantastiskt, det finns alltid hopp och att få detta sms gjorde min dag, min vecka,mitt år! 
 
: ) Grattis!
 
/ Från en som fortfarande är ganska tårögd och skulle kuna leva på lyckan av alla andras barn!
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback