Hallå! Fick ett glädjande besked som på posten idag, svarprover från de hjärtultraljud jag gjorde för ett par veckor sedan. Utmärkt, visade det! : ) Kändes som en sten som släppte från mitt bröst. En liiiiten mindre sak att tänka på.
 
Jag har tappat det totalt, i två veckor var jag så jäkla grym och mådde så mycket bättre utan all skit jag stoppar i mig varje dag. Men jag föll tillbaka och nu känns det värre än någonsin. Jag är trött, svullen och sur. 
 
Men nu måste jag bara hitta orken tillbaka igen, när jag nu ska finna den? Mellan sockerkoman och kolhydratshetsen? 
 
Och vart tog den röda tråden vägen? : )
 
 
 
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Tänker på dej gumman!!
Kraften finns där, du är så otroligt stark och jag sitter här hemma å hejar på..
Haha.. Notera sitter, och den där kolhydratshetsen kan ta sig i rumpan ;)
Stor kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback