Foto : Jag
 

Känner mig som ett barn på julafton, imorgon ska vi få nya fönster och altandörr på nedervåningen. VITA! Kommer bli så jäkla bra och äntligen ska gardinerna upp som jag endast köpt till detta tillfälle. I vardagsrummet har vi aldrig haft några, men snaaart är det dags.
 
Nu till något mindre ytligt, veckorna/månaderna har gått helt sjukt snabbt och nu minns jag knappt hur arg jag var över väntetiden. Snart kör vi igång igen, och jag vet helt ärligt inte hur mycket jag kommer gå in på det i detalj. Behöver jag ventilera eller känner att jag behöver dela med mig om mina erfarenheter för er som går igenom samma sak, så kanske. Vi får helt enkelt se vad psyket säger denna gången. All pepp och tjohej är helt underbart och jag var tacksam över all tid och alla tankar ni la ner på oss. Men desto tyngre blev det att berätta att det inte gick vägen, för mitt hopp och för ert hopp för er som hoppas och tror på oss! Ni är guld.
Kommentarer
Jessica
http://jessicavjohnsen.blogg.se

Å vad kul att ni snart ska börja igen!! Vi är redan i full gång med nässpray. Vilken vecka har ni fått för äggplock? Du behöver inte skriva om du inte vill!! Eller så kan du svara i min blogg så publicerar jag inte det. Håller alla mina tummar för er och för oss själva :) Denna gången är det våran tur!!!! Kram <3

Svar: Åh! Håller mina tummar för er med! När ska ni plocka? Vi väntar på mensen som är putsväck
Och hoppas på att den inte dyker upp. V. 35 var det sagt men det blir det ju inte.
lindsey.blogg.se

Jessica

Men då kanske ni har lyckats själva om mensen är borta!!??
Vecka 37 är de sagt till oss, om allt går som de ska. Ska in på måndag och göra lite prover och kolla så allt ser bra ut innan jag börjar med sprutorna.

Kram

Svar: Ja.. den är fortfarande som bortblåst!
Åh vad spännande. Har du bytt lösenord till bloggen? Pusss
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback