... Först var den förkylningen som knockade mig och idag kom mensvärken ifrån helvetet. Så jag har inte riktigt varit på humör för att inspirera eller önska er underbara dagar! : ) Men nu är jag tillbaka.

Men fortfarande inte på humör. Blir vansinnig när jag hör om rättegången i Norge, jag vill inte skriva hans namn för att jag vill inte att det organiska sökordet eller namnet ska ledas hit eller få fler träffar än vad det har. Jag bojkottar allt vad den här rättegången heter och ni behöver inte alls tycka som mig, men jag tycker att det är sjukt att han ska få tala, berätta och dela med sig av sina åsikter och tankar inför så många. Varför ska han få rättvisa? Varför ska han få visa upp sig, förstår inte media att det är det här han vill? Han njuter av att få göra sina tecken till kameran och detta är hans sätt att nå ut till andra idioter. Han får redan mail ifrån fans som vill träffa honom och hade velat göra precis som han. Är det vad dom vill? Är det värt det.. Att dra in pengar till media och tidningar för att han ska få visa upp sig och sätta igång tänkandet på andra idioter som kanske gör precis som han en dag.

BLÄ! Lås in honom och kasta bort nyckeln. Enough said.
Kommentarer
Emelie
http://minbebis.com/blogg/mammaemelie

Usch ja, jag kräks på honom jag med.. Orkar inte ens höra hans namn!! Brann han på bål!!



Skönt att ha dej tillbaka, har saknat dina inlägg!!

Och JAA, jag hade tänkt att fråga dej om det funkar att boka in sej när jag inte har jobb på ett tag...

Jag jobbar ett sista pass i mitten av maj tror jag, och efter det ska jag vara fri igen ;) skulle så gärna vilja bli fixad av dej då..! :)

Stor kram till dej gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback