Ohmy, vilket eko det var här. Vi får skylla på att det är sommar och på att jag har "bättre" saker för mig. Inte alls på att min dator låg i koma en stund. Så nu har jag snurrat runt på mina favorit bloggar i ett par timmar och "catchat" upp. På tal om bloggar/bloggare så sitter jag och äter ostbågar just nu så kom jag att tänka på en liten kul grej. Vlato bad mig att köpa toapapper och ost förut, så stod jag nere på maxi med toarullarna under armen, funderade och funderade på vad det mer det var jag skulle köpa.. Äh tänkte jag, jag kommer nog på det en annan dag, det var nog inget viktigt. Drog med mig en påse ostbågar till kassan och betalade.

Muhaha. Köpte ingen ost, men ostbågar. Fattar ni? Humor.

Skulle vara ännu roligare ifall Vlatko satt med bågarna på mackan imorgonbitti.



Kommentarer
Matilda
http://matildas.blogg.se/

Hoppas du haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback