Någonting som jag lärt mig i livet är att man ALDRIG ska ta sin kropp, sitt liv eller sina vänner förgivet.
Kroppen spelar spratt med människan, våra organ lever ett liv utan oss. Vårat liv går ibland en annan väg än vad vi vill . Allt kan hända utan att det känns, hörs eller syns.


Jag mår skit, du mår skit. Men det finns alltid någon som mår värre. Men ? Det är ju inte vi. Så om jag eller du tycker att vi mår sämst. Då är det så, känn din egna kropp och lyssna alltid på kroppens signaler. Det är du som lever med exakt det som du lider av, ingen annan vet vad du känner. Så var aldrig rädd för att må så dåligt som du bara vill eller gör.

Jag har valt att vara öppen med allt som handlar om mig själv i bloggen, inklusive min kropp.
För att jag är annorlunda. Jag hatar att vara ensam och jag vill vara öppen om min situation och därmed förstår ni varför jag mår som jag mår. Hade jag inte varit öppen om allt så hade jag gått runt som en tickande bomb.
Det är min terapi. Att öppna mig.
Hur fungerar du?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback