Tumblr_kzev45m1561qzm7cco1_500_large



Tumblr_kzb08mnq1o1qzm7cco1_500_large
We  it


Nu händer det grejer, imorse så ringde de ifrån Sahlgrenska och vi fick en tid redan imorgon. Skönt att slippa få en bokad tid en månad framåt, för då hinner jag analysera sönder tanken mer än en gång . Så idag har jag gråtit litegrann och varit en aning schitzo, det är så mycket blandade känslor. När jag pratar med barnmorskorna på Sahlgrenska så känns det så jävla bra, det känns som att nu gäller det när som helst.. snart så blir det våran tur. De är ett par hoppspridare de dära kvinnorna. Tur är väl det. Men samtidigt så vill man inte hoppas för mycket heller, för då känner man sig nerslagen när det inte går som man hade hoppats. Men imorgon blir det beslut om vad nästa steg blir, jag hoppas just nu på ivf. Men vi får se .

Så håll tummarna för oss imorgon!

Kram

Kommentarer
Emelie svedholm

lycka till gumman... håller alla tummar ja har!! Kram

Tina

Vi håller tummarna,vi oxå.Kram på Er


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback