Här sparar vi på allt! Allt som är viktigt och betyder något iaf, detta brev fick jag föör måång år sedan ifrån en vän som fortfarande betyder ALLT för mig, min stjärna som är en jävel på att lyckas.
Jag fick det finaste brevet någonsin, för en chipsälskare som mig. Vlatko är en lika stor chipsälskare som mig ( om inte större) Och han tyckte också detta var det finaste man kunde göra för någon annan..
Kommer ni ihåg när man skickade brev förresten? Det var alltid lika kul när det damp ner ett brev eller vykort i brevlådan.
Enough, Lotta förklarar sin kärlek för mig i detta brev och skickar med en 20 lapp. För att om jag någonsin är ledsen eller sitter hemma och är pank. Då kan jag alltid köpa en påse chips iaf. Det är KÄRLEK och det finaste någon har gjort för mig.
9 år sedan Lotta och du är FINAST!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback