HEJ Söndagskväll! Slut i rutan, snart läggdags. Idag fick vi ett efterlängtat besök av min Pappa som bor största delen utav året i Spanien. Hur trevligt som helst, och han såg något överraskad ut när han såg min mage, fastän han inte var de såklart.. Men han har ju inte sett mig sedan jag blev gravid.
 
Igår tog jag med min kära svärmor och svägerska och styrde mot Ullared, det var en match kan man säga. Eftersom jag vart den enda med körkort så var jag lite orolig innan vi åkte (ifall något skulle sätta igång)
. Men allt gick bra, och jag hade såklart inte åkt ifall jag hade känt de minsta ont eller så.  Men nu åker vi inte så långt hemifrån på ett par veckor : ) ♥
 
Som jag skrivit i ett tidigare inlägg, så känner jag mig tröttare och tyngre nu. Energin är inte alls samma.. Och med alla dessa sömnlösa nätter känner man sig något bananas i huvudet, ska nog fråga barnmorskan om de där med sömnen.. För de känns som att jag kan behöva sova ut ordentligt innan de små kommer.  Mina vänner har blivit drabbade, och jag har varit en kass vän de senaste. Men jag hoppas att ni förstår och finns kvar.
 
 
Svamligt inlägg. God natt : )
 
/ Känner sig tacksam.
 
 
Kommentarer
Evelina

Hej! Jag födde våra tvillingar 14 mars, Theo och Tyra. Du har något helt fantastiskt framför dig verkligen. Ville iallafall bara säga att min sömn var som total kaos de sista veckorna. Till sist vart jag så slut att jag inte kände att jag klarar av mer. Jag fick sömn tabletter, sov som en prinsessa i 2 nätter och var piggare än nånsin (kändes det som) ;). Samma dag blev jag igångsatt då jag fick havandeskapsförgiftning. Hade nog inte klarat av en förlossning om jag inte fått sova de där nätterna. Så om dom inte vill ge dig tabletter, stå på dig! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback