Hej Hej! Bild från igår, hur mår ni? Och ni Mammor? Har ni blivit firade ännu..? 

Jag orkar inte mycket nu, mer än de jag måste. De senaste två dagarna har jag mått väldigt konstigt, kräkningarna är tillbaka med. Och jag kan inte riktigt förklara hur.  Samtidigt så oroar jag mig inför provsvaret imorgon och lyssnar på alla kroppens signaler.  Det har börjat trycka neråt och jag har börjar känna mig höggravid. Jag har varit ledsen för att energin inte är på topp jämt, jag försöker maxa dagarna.. Men jag måste inse att de inte fungerar så. 

Så nu kommer tre positiva tankar kring detta : 

❤️ Knappt fått några bristningar, inga alls på magen. 

❤️  Har inte haft svullna fötter eller händer innan,  vissa går ju med det halva graviditen. 

❤️ Vara tacksam för varje dag de stannar inne och växer till sig. 


Kommentarer
Petra

Skönt o läsa att du är så positiv ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback