Nytt i garderoben! : ) 

Känner mig som en ny människa efter ganska många timmars sömn inatt, så skönt! Idag fick jag hämtat hem barnvagnen och nu står den redo, nu kan jag nog säga att detta börjar kännas  verkligt.. Det är på riktigt liksom, och det var en härlig känsla att få rulla hem den : ) 

Jag måste säga att jag har varit en väldigt snäll sambo och flickvän under denna graviditet, inget hormonmonster här inte. Det är nästan tvärtom, jag är som nykär och vill helst bara vara som ett plåster Vlatko vad han än gör, stackarn : ) Men det är så himla häftigt allting, allt vi har gått igenom först komma hit.. Och nu detta, att få dela detta med denna fantastiska man som aldrig tvekade på oss, som kommer att bli världens bästa Pappa.. De är åh, underbart och pirrigt. 

 
 
 
Kommentarer
Petra

Denna lycka är ni värda!!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback