Idag lunkar jag emellan solstolen och tvättmaskinen, i ett helt lagom tempo. Eftersom att natten var sådär.. Så får det liksom räcka så. Bebisarna har lyckats sträcka ut sig upp till revbenen och de ogillar att jag sover både på sidan och ryggen, så inatt satt jag upp och sov : )
 
 
 
Det har börjat bli tuffare och tyngre nu, och powernapsen blir allt fler.. Känns ibland som att jag lider av narkolepsi, som bara somnar sådär hur som helst om jag har varit igång mer än två timmar. Men jag är så tacksam för varje dag de väljer att stanna inne, och för varje dag jag faktiskt får lov att så bra som jag faktiskt gör. Jag är med i en tvillinggrupp på Facebook där de verkar födas hejvilt just nu, och många av dem är i samma vecka som mig. Läskigt!
 
 
 
..Men idag har jag det rätt bra, tvätta och vika bebiskläder!
 
 
Imorgon går vi in i en ny vecka! Spännande.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback