Lite naken hud såhär på kvällskvisten!

Idag har vi varit på föräldrargrupp princip heeeela dagen, det var faktiskt mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Det var en bra barnmorska som var lätt att lyssna på : ) 

Passade på att ta lite prover när vi var där, och blodtrycket har stigit något och även svullnaden i händerna och fötterna, så ska på en extra kontroll på Måndag för att vara på den säkra sidan.  Hellre en koll för mycket än för lite! 

Ikväll har vi varit på bio och sett Mad Max , säkert en fantastisk film ifall man gillar den typen av filmer.. Men inte riktigt min stil, men den var grymt gjord måste jag säga. 


Jag har varit mobilfri hela dagen, och de har varit så skönt! Känns som att de var välbehövt och att alltför mycket energi läggs på telefoner och sociala medier just nu ( .. Och så skriver vi ett blogginlägg på mobilen, haha ) 

Nu är det dags för oss att sova! Godnatt och trevlig helg. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback