Godkväll! Ett par mobilbilder från dagen, inte de bästa men ville visa lite från dagen iaf. Och systemkameran åker tyvärr inte med vid dessa tillfällen. Det är något som står på inköpslistan, en bättre mindre kamera som är liten nog att ta med överallt.. Och framförallt kunna plocka fram utan att känna sig som en sportfotograf med en jättekamera. 

Idag har jag och världens bästa Tindra, min äldsta brorsdotter varit på stan och shoppat, och hon är nu redo för våren! Vi har haft en helmysig dag, och så kul att gå i butiker med någon som uppskattar tiiiimmar på stan : ) 

Nu under eftermiddagen blev vi bjudna på tårta av Casper som fyller 13 år nästa vecka. Och om inte jag rullar fram i veckan så vet jag inte. Helgens intag har varit galet, falafel, chips, buffé X 2 dagar , McDonalds , grillat, bullar! Ah.. U name it! Har nog tryckt i mig allt på onyttiga listan. 

Hoppas ni haft en fin helg! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback