Godmorgon! Idag behövs ett rejält filter för att rädda detta ansikte. En kopp kaffe, nyhetsmorgon i bakgrunden och iväg till jobbet. Nu har jag noll koll på Tildes och Peters civilstånd men jag tycker att de passar så löjligt bra ihop, de gnistrar om dem och man blir sådär genuint glad av att se dem tillsammans, jag kommer på mig själv sitta och le när jag hör dem prata. 

Natten har varit underbar, men få timmars sömn. Bebisarna har haft fest och de vart helt galna.. Vi låg och kände på dem läääänge innan vi somnade. Gud vad jag har längtat efter detta ❤️ 

Önskar er en fin Onsdag! 
Kommentarer
Anonym

Men vad? Är de inte ihop eller vad menar du? Det var jag rätt så säker på....
Mysigt att ni kan känna ongarna nu. Var inte elak som jag med Clara och knö på henne bara för att retas 😊

Anonym

Men vad? Är de inte ihop eller vad menar du? Det var jag rätt så säker på....
Mysigt att ni kan känna ongarna nu. Var inte elak som jag med Clara och knö på henne bara för att retas 😊

Svar: NEEEEEEEJ! Eller.. vad har jag missat? Nu har jag försökt googla på detta, men hittar inget smaskens om dessa två?
Hehe, klart jag knör.. De är ju de roligaste! ♥
lindsey.blogg.se

Anonym

Men vad? Är de inte ihop eller vad menar du? Det var jag rätt så säker på....
Mysigt att ni kan känna ongarna nu. Var inte elak som jag med Clara och knö på henne bara för att retas 😊

Therese

Låter helt fantastiskt!! Ni är verkligen värda detta!
Har hoppat in periodvis på din blogg ett par år nu oh "följt" eran strid för detta. Nu var det längesedan jag var här och jag fick mig verkligen en överraskning! Stort grattis till er!
Jag måste bara få fråga, vad har ni fått för reaktionen från sjukvården här ang din graviditet?
Jag menar ni fick söka er så långt för att få gjort nått som de inte kunnat/velat (?) göra här? Vad säger de?
Grattis igen!

Svar: Hej Therese! Åh vad glad jag blir, du ska veta hur dina ord värmer : )
Reaktionerna här i Sverige har inte varit positiva, nu har de ju gett upp och behandlar det som en "vanlig" graviditet.. Dock med tvillingar. Men när jag tog all medicin i början och sprutor så var de långt ifrån glada, och vi blev ifrågasatta MYCKET! De tyckte inte att den typen av behandlingen eller försök var bra, och ville gärna stå på sig och försvara vår sjukvård. Och det är helt okej med mig.. Att man går in i en försvarsställning, men man behöver inte ifrågasätta våran behandling och vara extremt negativ eller otrevlig till den, när den faktiskt i detta läge har fungerat för oss.

Men vi är såååå lyckliga! ♥

lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback