Hallå där! Nu har jag suttit i ca en timma och försökt knåpa ihop en ny bloggdesign till på en annan bloggportal, för att starta ett nytt kapitel liksom. Men nu är den raderad igen, jag stannar här. Ett nytt kapitel är redan startat oavsett blogg och jag vill ju inte tappa bort någon utav er påvägen..  Era mail och kommentarer är fantastiska och jag blir så himla glad när jag kan hjälpa till eller när ni skickar era lyckoönskningar till oss. Ni är bäst! ♥
 
Tänk vilken resa detta har varit.. Och nu sitter jag här med två korvar som sparkar i magen. Och till er som fortfarande kämpar, ge inte upp! Det funkar.. Så är det bara, tills motsatsen är bevisad. Och tyvärr kan du behöva vara din egna läkare påvägen, men ge inte upp ♥
 
 
 
Egentligen skulle ju detta inlägg handla om sommaren, och vädret.. Jag var sååå besviken idag när jag vaknade upp till regn (vad är det med att de måste regna nerifrån på denna sidan av landet?) Idag var jag och hämtade ut ett paket med flaskorna ovan, och så smart när man ska till stranden eller picknicken eller vad det nu kan vara, och som jag sa till Vlatko när jag försökte med min övertalningsmetod till att dessa var bra att ha "De funkar väl till ölflaskor med, väl?" HAHA! Men jag gillar't i alla fall.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback