Hej! Denna vecka har varit helt gaaaalen, och jag tror att jag behöver en paus. Men samtidigt har den varit så himla rolig! Men från och med nu gäller det att prioritera och det är bara att inse att jag inte orkar med mer än en "sak" per dag. Man kan inte göra allt bara för att de är kul, kroppen tar stryk! 

Men idag har jag iaf varit och sålt en massa skit på loppis, tillsammans med Hanna som också var vårat middagssällskap och nattsällskap igår. Vi har haft superkul, tjänat lite pengar.. Och fått se lyckan i andras ögon när de köpt våra saker. Rätt kul ändå.. Att något man själv avskyr kan vara precis det denna person letar efter. 

Sen blev de familjemiddag ute, då vi firat Vlatkos mamma som fyllt år! Och nu kan jag knappt andas, de sprutar thai mat ur öronen på mig! Får inte ens i mig ett chipsflarn.. Då är det illa! 

Soffläge. Laaaater! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback