Foto: Linda Larsson 

Idag fyller min fantastiska brorson 13 år! Och det känns som att de var igår jag hälsade på honom på BB! När han var nyfödd var han arg som ett bi och såg mest ut som Mike Tyson hela tiden, precis samma arga ansiktsuttryck. 

Denna sparveln har förgyllt mitt liv något otroligt, min bror var väldigt ung när Casper föddes och jag försökte hjälpa till på alla sätt och vis, och jag vet inte hur många kvällar jag hängde med en liten plutt när jag var 16 år istället för att hänga med kompisar ut på stan, och det ångrar jag inte en sekund. Han har lärt mig så mycket om livet! 


Det är vi i vått och torrt ❤️ 

Grattis Casper! 
Kommentarer
Robex Lundgren
http://ghgumman.blogg.se/

fin bild. grattis

Svar: Tack : )
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback