10 Best Fruits For Weight Loss
 
Bild från We♥it
 
God morgon! Jag har precis fått i mig en relativt nyttig frukost och nu sitter jag här och googlar ihjäl mig efter frisyrer, jag blir tokig. Jag vill göra något kul med mitt hår, jag ääälskar långt hår på andra och tycker de är så vackert. Men jag är alldeles för lat ( och saknar tålamod ) för att fixa med de varje dag, och dessutom spara ut de. Nu går mitt hår till brösten, men de saknar volym.. har trist färg och vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med de, just för att de har hamnat i ett mellanläge. Så de åker upp i en toffs varje dag. Men jag märker att alla bilder jag fastnar för på nätet är just de där med långt hår, hollywoodsvall ni vet. Men de funkar inte riktigt för mig i de verkliga livet? AH! Tokig var rätta ordet.. Och snart kanske jag gör en Britney : )
 
alla tips är hjärtligt välkomna : )
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback