Färgglatt mellanmål! 


 Gokväll! Idag vart jag uppe före tuppen, och vart så glad när solen sken in! : ) Och idag har vi rensat och städat nonstop, så himla skön känsla såhär efteråt! Och imorgon ska jag visa er hur bra stenväggen blev i sovrummet. 

Men en powernap hann de bli emellan varven, jag höll på vika tvätt och somnade bland den rena tvätten, och vaknade av att någon grymtade (snarkade) värre än en liten gris! Blev ganska rädd, då det bara var jag i rummet. Haha! 

Kan ni inte tipsa om någon bra serie? Jag är helt inne på kriminalserier numera och allt vad Game of thrones och Walking dead heter går tyvärr bort! Men gärna någon kriminalserie eller så, något spännande : ) 
Kommentarer
Emelie

Har du kollat revenge? 😘

Svar: Inte ännu, men de är nog dags! Har hört mycket bra om den 😬
lindsey.blogg.se

Anonym

Kolla in serien Jordskott på svt. Lagom spännande tycker jag..

Svar: Ska kolla upp detta! Tack : )
lindsey.blogg.se

vickan

Jag är helt besatt av True detective 😊

Svar: Då måste jag kika på detta! Vlatko sa att han hört mycket bra om den med.. Tack Vickan ♥
lindsey.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback