Först en väldigt sen "lunch" och nu en kopp kaffe.. Och den där tidningen som jag tänkt läsa u två dagar nu! Men de blir nog inte av nu heller för strax ska jag iväg och heja på en innebandy-kille ❤️ 


Jag kan nog säga att spyorna äntligen har avtagit (pepparpeppar) men verkar faktiskt så och så jäkla skönt! Då kan man börja leva på riktigt igen, jag märker dock hur magen drar ihop sig o spänner när jag stressar och de brukar resultera i att jag hulkar, men de är mer för att de spänner och inte för att jag mår illa. 

Detta måste nästan firas? : ) 

Idag åker Tina med familj till Makedonien och jag är så avundsjuk! Jag vill också dit, kramas med alla fina människor.. Äta god mat och shoppa! ❤️ Men nästa gång kanske? 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback